Politică de retur

Vă mulțumim că citiți această politică înainte de efectuarea comenzii pentru a evita posibilele neînțelegeri!

Apreciem de asemenea faptul că returul se va efectua în aceleași condiții decente în care ați primit coletul cu produsul aranjat (nu mototolit, deteriorat, fără etichetă, etc). 

Renunțarea la produs în 14 zile!

În cazul în care cumpărătorul realizează că produsul achiziționat online nu este ceea ce și-a dorit, acesta are posibilitatea conform OUG 34/2014 de a returna produsul respectiv optând pentru una din variante: fie alege pentru returnarea banilor în contul bancar personal, fie pentru schimbarea produsului cu o altă mărime sau înlocuirea produsului cu un altul (bineînțeles în limita stocului disponibil la momentul primirii de către magazin a coletului), contravaloarea acestuia fiind reglată in funcție de caz.

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice!

Cumpărătorul online are dreptul la retur, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului urmând una din cele două proceduri, în funcție felul în care s-a înregistrat.

RETUR PENTRU CLIENT FĂRĂ CONT

– în cazul în care la momentul comenzii, ați optat pentru comanda fără cont/ înregistrare, returul se face în formularul din meniul de jos al magazinului, unde scrie Retur fără cont. În acestă rubrică puteți urmări traseul returului dvs cu ajutorul codului primit pe email.

RETUR PENTRU CLIENT CU CONT

– în cazul în care ați efectuat comanda având un cont de client în magazinul nostru, vă înregistrați și puteți aplica returul direct din cont, din Retur Manager sau accesați Retur cu cont din meniul de jos al site-ului. Tot acolo veți putea urmări traseul returului.

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile – daca e cazul, cu etichetele intacte, fără semne de purtare și documentele care l-au insoțit) și returnat prin Curierat Rapid.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur. 

Pentru comenzile cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de 14 zile de la acceptarea returului. 

În cazul unui retur acceptat, clientul poate opta pentru achiziționarea altui produs, cu plata diferenței sau pentru rambursarea contravalorii produsului în contul bancar.

RETUR PENTRU PRODUSELE ACHIZIȚIONATE ÎN SHOWROOM!

Produsele achiziționate în showroom se pot returna în decurs de 30 zile, în stare impecabilă, nepurtate, cu etichetele intacte și cu bonul fiscal. Este posibilă înlocuirea cu un alt produs, altă mărime. 

Returnarea banilor se va face numai în cazul în care produsul are defect de fabricație.

ATENȚIE!

Nota: Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 3 retururi în ultimele 12 luni ale anului în curs.

Returul produselor sau dreptul de renunțare unilaterală a contractului din partea consumatorului este legiferată de Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014.

Potrivit art. 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele incheiate la distanță fără a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs. Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos. Nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care vor fi desigilate, lipsa etichetelor sau a ambalajelor originale. Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice prealabil comerciantul în scris către adresa de e-mail office@insidehome.ro.

Noi vom încerca să efectuăm rambursarea utilizând aceeaşi metodă folosită pentru efectuarea plăţii (sau, în cazul în care articolele nu au fost achitate încă, vom reflecta returul articolelor în soldul contului dumneavoastră) în cel mai scurt timp cu putinţă, cel mai târziu în termen de 14 zile de la primirea notificării dumneavoastră de anulare, cu condiţia ca noi să fi primit articolele sau dovada că le-aţi returnat

.

*Inside Home.ro îsi rezervă dreptul de a refuza returnările expediate sau comunicate după limita perioadei de returnare sau articolele care nu se află în aceeaşi stare în care au fost primite.

Pentru alte informații legate de retur, ne puteti contacta pe office@insidehome.ro sau la tel: 0726266100.

Menționăm că acceptarea prin bifarea Termenilor și Condițiilor dinainte de completarea comenzii, reprezintă acordul și semnarea contractului prin care luați la cunoștință și sunteți de acord cu politicile magazinului.

Scroll to Top